Glömma av att det är lördag

Det finns en enda baksida med att elitsatsa och det är det sociala. Träningsläger med match som avslutning i mon, under helgen + att jag är bjuden på en jättestor fest med massor av hockeykillar och annat folk. Det är en överassknings/ avskedsfest för en kompis från gymnasiet som ska flytta till USA och lira hockey. Tänkte först åka dit och säga hejdå och önska honom lycka till men jag bangar faktiskt. Alla kommer dricka och hetsa och då är det inte kul om man själv går runt där så nykter och präktig.
Känner mig lite trött, övergiven och bitter faktiskt. Ligger här hemma ensam och kollar på friidrott. Får försöka glömma att det är lördag. Känns som att jag missar årets fest faktiskt... Fast jag får hoppas jag får festa på SM-banketten nästa år istället. För träningen leder förhoppningsvis någonstans fasten det var svårt att hålla koncentrationen under fyra timmars handboll idag...


Björk (t.h) ska flytta till USA och jag ska inte gå på hans fest. Dåligt av mig, men lycka till!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback