Ingen rutin

Har totalt tappat det märker jag. Hur gör man för att sätta sig ner och koncentrera sig på skolböckerna? Jag kan inte. Jag kan inte plugga längre...

Föressten hade jag världens mysigaste dag igår. Klockan 13 mötte jag upp Camilla och Emilia i Kungsbacka. Vi gick ut och fikade tillsammans med Ann och Freja. Vi satt nog på Karma till klockan fem eller något utan att känna oss riktigt färdiga. Ann tog därför med Freja hem och vi andra tog en cider på Tio Pepe för att sedan gå vidare mot en öl på RumpanBar (en Cola för mig) där vi satt tills klockan strax efter nio. Jag satt alltså på rumpan (min rumpa) och förtärde kalorier hela jäkla dagen... Det roligaste var nog dock när vi blev lite småsugna på nått och bestämde oss för att beställa in lite plock. Vi hittade någon ugnsbakad aubergin med fetaost på samt oliver och vitlöksbröd. Vi beställde in detta och förklarade för servitrisen att vi ville ha nått och tugga på. Och visst fick vi det!!! HAHA, vilket skämt! 130 kronor gick det på. Ingen fara så delat på tre liksom men ingen av oss är rik och det vi fick var liksom typ ett halvt vitlöksbröd, två oliver var och denna vackra skapelse att dela på:

FAN, jag hittar inte USB-sladden till mobilen. Ni skulle fått se en fin bild på auberginen.


Ett halvår idag...Kärlek på dig, mamma, mormor och Emilia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Verkar som om ni hade mysigt, hade också velat träffa er allihop!

2009-08-20 @ 20:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback