"Man ångrar bara det man inte gjorde"

Ska alldeles strax gå ner och hämta min tvätt men måste först bara berätta om en söt sak som hände idag.

Efter många timmar i skolan gick jag för att luncha med Emma och Carro. Väl där träffade vi min lillebror och hans kompis. När Jesper och Jonas sedan gick för att gå på lektion kom en medelålders man och frågade om han fick sätta sig på en av de tomma platserna då det inte fanns några andra lediga. Självklart fick han det =) Han var så söt så (missförstå mig rätt nu) men sa ingenting under hela måltiden trots att han satt vid samma bord. Hans tystnad kan dock ha berott på att ingen av oss tjejer tog någon hänsyn till att det satt en man vid vårt bord. Emma pratade på om vilka idioter killar är och jag och Carro disskuterade livssfrågor som när vi ska hinna ut och resa samt vad man ska plugga för något. När herrn sedan reste sig för att gå bockade han nästan och sa vänligt "Nu ska jag gå, men tack så mycket för underhållningen" För all del liksom. Men sedan sa han även några till kloka ord. Han berättade att det vart trevligt att lyssna på oss och så sa han att "killar kommer och går" samt "RES- ni kommer inte att ångra er! Allt annat löser sig ändå"

Kommentarer
Postat av: Emma

jävla tjuvlyssnar va han....

2009-08-25 @ 21:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback