Min värld i tusen bitar


Se vad min underbara Emma fixat till mig efter träningen =)
Sånt blir man glad över. Se bara hur fint hon rullat osten liksom ;-) I love you!
Detta hade jag gärna kommit hem till efter fler träningar. Jag har förstått att det är detta som tjejer i min omgivning har pojkvänner till. Kanske borde skaffa en sådan. Blocket? Tradera? Vart hittar jag dom bästa? Kom på giftermålstankar förut när en kille berättade att han var utbildad massör. Då var det klart, tänkte jag och var redan gift i mitt huvud. Två sekunder senare avslöjar han att han skojjade och min värld rasade samman fullständigt. Mitt äktenskap gick i tusen bitar och inte ens något att tröstäta fanns.

Men nu, en timma senare tror jag att jag kommit över den värsta chocken och kan gå vidare med mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Ja det såg ju riktigt läckert ut det som Emma fixat till dig när du kom hem synd att man inte var där. jag och jesper fick hålla tillgodo med en pastagrateng gjord på köttfärs och pastafjärillar inte illa det heller skall jag säga... härligt att höra att det gått så bra på dina träningar dom senaste dagarna ser fram mot matchen på Torsdag..



Kram Pappa..

2009-08-05 @ 00:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback