Roligare än så var inte mitt liv

TILLBAKA! Nu tror ni säkert att jag levt ett väldigt mycket roligare och mer givande liv dessa dagar då jag inte bloggat. Så kunde det ju ha varit och det hade ju vart kul att säga att så vore fallet men tyvärr gott folk, enda anledningen är ett trasigt internet. Det har krånglat sönder och just nu sitter jag i ett hörn i min lägenhet nedanför vardagsrumsfönsterna brevid mitt modem för att nätverkskabeln ska räcka. Vågar inte dra ut den nu när jag äntligen är online för att testa det trådlösa. Snacka om att man är beroende av internet nu för tiden.

Har haft en relativt bra helg. Tränat och jobbat typ. Varit hemma i stan och myst. Jag känner mig inte lika ensam här längre (okej mamma, där ljög jag liiite). Tror att jag börjat vänja mig. Det är rätt skönt att ha ett tyst och lugnt ställe att, för att uttrycka mig snyggt "samla energi på". Idag har jag varit nere i Kungsbacka och träffat alla Aranäsare eftersom jag ska vara ledare i veckan. Börjar dock imorgon pga ett läkarbesök, lite skolgrejer, coopertest och så. Ska bli kul att träffa allt Kungsbacka/Aranäsfolk igen =)

Coopertest idag ja. Usch, lika mycket ångest varje gång. Jag har ont i halsen också. Hela laget har ju typ varit sjukt och jag tror jag fått lite av det. Men det är lika bra att få gjort det.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: jullandullan

snygg blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback