Salut

Japp, så så ere. Jag har börjat kolla i min gamla franskabok som jag glömt lämna tillbaka till skolan (läs: stulit). Känner igen lite fraser och ord. Franska steg 1 ska jag väl ända klara? Kan väl inte vara så svårt om man nöter in det?

Har varit en dålig bloggare de senaste dagarna. Det beror på att jag hållt på och fixa med skolan sjukt mycket, jag har solat och badat TVÅ gånger! Havet är underbart igen =) Sedan har jag och pappa promenerat en hel del. Nära två mil dessa två dagar. Duktiga vi är va? :P Sedan har det blivit ett gympass igår morse med, där jag fräffade Fridis.

Nu väntar käk och sedan hem till mig för att packa matchkläder. Det är match idag!!!
Vi spelar mot norska Gjerpen i Heidhallen klockan 18.00. Kom dit och kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback