Sockerpundare

Hemma typ 30 minuter innan träningen bara för att säga "hej" till mitt hem egentligen. Barnen sliter bokstavligt talat ut oss ledare. Vi undrar hur dom orkar veckan med tanke på att vi som ändå är äldre inte gör det trots att vi sover hemma emellanåt och inte tränar typ fyra pass om dagen. Men vi har dock kommit på varför dom är så speedade. Receptet heter SOCKER!!! Helt seriöst, jag tycker typ jag fått i mig mycket socker en dag om jag äter sylt på gröten, dricker ett glas Bravojuice och kanske äter en glass på kvällen, men dessa barn lever på socker. SJUKA SOCKERPUNDARE är dom! En godispåse eller en bulle i handen hela tiden och Coca Colan ska vi inte ens prata om. De köper "lock" med Cola som de har på rummet. Hörde att det var killar som vaknade på natten och öppnade en burk. SORGLIGT, om ni frågar mig. Förbjud fan barn att köpa godis och läsk. Sätt upp en åldersgräns precis som med alkohol och tobak för sockret är en drog! Och barnen blir beroende...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, det är en fas:P Vi var kanske lika galna vi!

2009-08-13 @ 16:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback