Stänga av mobilen nattetid?

Asså egentligen vet jag inte om jag vill erkänna men måste fråga:
Börjar man bli gammal när man går upp en timma tidigare för att äta en ordentlig frukost och läsa GP? För då börjar jag nog fasiken bli mig till åren. Erkänner att det är rätt mysigt + att man blir så otroligt nöjd med sig själv när man är uppe i tid. Men jag måste nog göra slag i saken och börja stänga av eller sätta min mobil på ljudlös på kvällarna. Alltid ringer det någon som ska tjöta och i 99% av fallen är den andra inte i nyktert tillstånd om vi säger så. Jag däremot brukar ligga i min säng och sova då jag blir väckt.

-"Nä, men gumman sov du? Oj, förlåt. Du ska inte ut då?"
Vad tror dom? haha...
-"Ja, jag sover och har träning/jobb tidigt imorgon."
As usual.
-"Okej men jag ska inte störa dig mer då MEN BLA BLA BLA BLA BLA!!!"
Så fortsätter personen i andra änden att tjöta i en timma eller nått. Detta är ett vanligt telefonsamtal efter midnatt och framåt sex på morgonen hos mig.

Nu väntar gruset utanför Heidhallen i 1,5 timma med intervaller. Me like! (försöker desperat med positivt tänkande)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback