Tankar i mitt huvud just nu

*ite avundsjuk/bitter på en sak som jag aldrig kommer avslöja, men det handlar inte om handboll och inte om skola/betyg. Så nu kan ni ju fundera...Fan, stör typ ihjäl mig!

 Åt mat och tårta istället =) Mycket gott och mycket trevligt. Tack så mycket=) (istället för plugg ikväll alltså)

 Nån gång i mitt liv ska jag bli smal.

Två värmande samtal på träningen. Me like. Handboll är kul!

Vet du vad domesticering betyder? Det vet jag =)

Jag älskar min lillebror över allt annat.

Måste göra iordning mitt hår.

Har raderat kontakter i min telefonbok som helt enkelt inte ska finnas i mitt liv.

Får en känsla av att jag en dag kommer kunna franska flytande med tanke på hur språket förföljer mig. Jag kommer end up in France.

Gymmet tidigt imorgon?

Ge mig en plats på juristlinjen nu!

Sängen ser väldigt ensam ut.

Freja ett halvår idag <3

Mat är fruktansvärt dyrt.

Bojkotta facebook?

AUSTRALIEN

Nån som har något mirakeltips för perfekt hy?

Vill ha en stav i tungan men det kommer ALDRIG hända.

Varflr tjänar man mer i Norge?



Kommentarer
Postat av: Emma

Du är för skön! Love you! Tänk inte så mycket låt det bara komma! allt löser sig ;)

2009-08-21 @ 13:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback