Vart tog den gamla hederliga "idioten" vägen?

Imorse hade vi intervaller. Och inte några få intervaller utan väldigt många intervaller, om vi säger så. Jag började typ gråta... Det passet går lätt in på topp5 listan över jobbigaste träningarna ever. Jag brukar skriva om handboll och så men jag brukar aldrig nämna vad vi gjort i detalj, lika lite som jag skriver om privatliv eller liknande men jag bara mååååste berätta vad vi gjorde under 1,5 timma ute på gruset.

1. 10 st 15/15.

2. 10 st 70/20.

3. 50m, vila 15 sek, 100m, vila 15 sek, 150m, vila 15 sek, 200m, vila 15 sek, 250m.
    Detta gånger 3!!!

4. 10 st 15/15.

Ojojoj, vad synd jag tyckte om mig själv... Och så säger dom att vi ska känna oss priviligerade att vi får vara med på detta. HAHA!


Föressten har familjen Andersson skaffat båt! Det trodde ni inte va?
Så nästa år när vi skaffat båtplats, motor och fixat lite med den är det vattenskidor hela sommaren som gäller. Funderar redan nu på att inte jobba någonting så jag kan åka hela dagarna =) Jippi!

Jag vet att man inte ska gå och längta för mycket utan att leva i nuet, vilket Emma påminde mig om i ett sms förut, men jag kan nästan inte låta bli att längta liiiite till nästa sommar =)

På tal om Emmas sms så var det faktiskt väldigt tänkvärt :

"Livet kommer inte sedan- när du vunnit vinsten, fått det där toppjobbet, hittat passionen. Livet är varje dag från det att du vaknar på morgonen tills du somnar på kvällen. Alla situationer du hamnar i. Alla människor du möter. Det är livet."

Vi kanske borde tänka mer på det. Eller vad säger du?

Kommentarer
Postat av: Emma

Tro mig älsk,jag försöker varje daaag =)

2009-08-02 @ 21:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback