You know what-

-handboll is the shit right now! Jag fullkomligt älskar det igen! Okej, jag spelar handboll mycket och gör det för att jag älskar det men ibland kommer  väldigt tunga perioder där man undrar vad man håller på med. Just nu däremot, är det bara roligt! Har spenderat hela veckan på handboll. Först egna träningar i stort sätt varje dag och efter det handbollskola dygnet runt. Jag har ställt upp som ledare men även fått hoppa in som tränare på en hel del pass för 14-åringarna. Det är inspirerande att gå ner i ålder lite! För dom är det en lek hela tiden och det är just det som vår allas Sosa sa till mig häromdagen efter intervallerna: "Sara, det ser bra ut nu! Tänk bara på att le och skratta på planen. Du är bäst  då du leker handboll!" Så rätt, så rätt...



Livet är mer än handboll, men just nu när säsongen närmar sig och försäsongen är på väg att försvinna bort från mina veckor är handbollen allt! Och kommer vara fram till nästa vår/sommar då nästa försäsong startar, Men det ska vi inte tänka på nu!

Träningsläger i helgen och på schemat står inte "utan boll" där står nu istället "med boll". det står inte Ruddalen- det står Heidhallen! LYCKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback