chokladyoughurt

Jag och Jen har idag hittat vår nya favorit! Jag är helt förälskad i Skåne mejeriers nya chokladyoughurt. 5%ig med choklad i men gaaadh så god. Mamma, nu behöver du inte vara rädd för att jag inte kommer att äta ordentligt när jag flyttat för kylen kommer vara full av denna oerhört nyttiga och näringsrika youghurt. På jobbet tror jag det är någon "beach´09"- hysteri. Det är bantning, pulverdieter och fastor. Jag däremot, jag ska satsa på att gå upp 5 kilo till sommaren och samtidigt hoppas nått hysteriskt att kilona ska lägga sig på bröst och rumpa. Jag tror att mina nya favorityoughurt ska kunna hjälpa mig med detta.

Efter att ha läst artikeln om Johanna Ahlm i GP, för ett par dagar sedan och efter disskutionen i omklädningsrummet om Frölundaspelarnas löner så blir man ju ännu mer sugen på att tjäna pengar på handbollen i framtiden. Fattar ni hur underbart det skulle vara? Kunna leva på det man älskar! Åååå, säger jag bara, ååååå... DRÖM!

Matilda Boson är proffs i danska Aalborg DH.
Hon är cool hon.


Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.  Mitt liv är inte så mycket mer än mat och handboll. Roligare än så blir det liksom inte... Jo, jag har köpt (läs: mamma har köpt och jag ska betala henne...) två Zlatanböcker. Dels den jag lånade av Madde som är sönderläst. Hon får självklart den nya :P Och en till som Simon Bank skrivit. Spännande... Zlatan är min gud! Unga vann fotbollen idag. Jag gjorde mål. Var målgörare förra veckan också. Måste ha hittat formen igen alltså ;-) (som om den någonsin funnits, haha)

Kommentarer
Postat av: jen

länkade till dig i min blogg nu :) Jag vill ha YOHGURT!

2009-02-09 @ 22:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback