Effektiviteten själv

Idag har jag hunnit mycket. Först jobb mellan 07.00 och 12.00 sedan har jag varit på gymmet (där jag förövrigt hittade en ny fräsching Frida. En jag tror jag aldrig sett förut), på banken och i skolan. Hon på banken var lite nyfiken på vad jag skulle göra med alla pengar som jag skulle byta konto på och hon på skolan var trevligtdryg. Men nu har jag i alla fall fixat så att jag ska läsa matteB istället för matteA.

Så nu när jag vart så effektiv kanske det nästan börjar bli dags för sängen. A, kanske inte riktigt än men om några timmar. Ska lägga mig typ åtta som man gjorde när man var liten.

 

Kommentarer
Postat av: FridaBj :)

Ohhh, känns som det blir gymmet för min del vid 1 tiden nästa onsdag då :D haha. Titta men inte röra eller hur säger man ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback