Freja på stan

Uppe med tuppen. Eller ja, klockan ringde 08.00. Anledning?
Jag måste kunna somna vid tio ikväll då jag ska upp 06.00 i morgon. Vi ska till Västerås på alla hjärtans dag så vänta er inga rader från mig imon.

Nu ska jag snart in till stan i alla fall. Ska kolla lite i affärer och så ska jag hämta upp Camilla och så ska vi träffa Sandra inne i Gbg för en fika. Men jag är livrädd (inte att jag inte vill) att hon ska få barn mitt upp i allt. Vad jag göra då liksom? Jag vill ju att den där Freja kommer nu snart! Men jag vet inte vad man gör om någon måste börja föda :S...

Se ya in Kungsgatan ;-)

Just det ja! Jag har lite dåligt samvete för att jag inte gjort grattis-inlägg denna veckan så däför följer här en sammanfattning:

Söndag: Emma 20 år! Congrats...
Tisdag: Bella 21 år! Gratulerar.
Onsdag: Christoffer 24 år, grattis!
Torsdag: Jesper 18 år! Grattis little brotha! Sticky nu ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback