frisk fast ändå sjuk???

Min pappa ligger på operationsbordet just i detta nu. Hoppas det går bra! Om ett år kan vi springa ihop igen pappa!

I samråd med tränare så har vi beslutat att det är bäst att ta det säkra före det osäkra. Det är nämligen såhär att det går magsjuka på jobbet. Jag spenderade nio timmar på den arbetsplatsen igår. Jag tror inte jag blivit smittad då jag varit oerhört noga med hygienen men det finns självklart en risk även om den är liten. Man kan inte vara säker förrens efter 48 timmar och man smittar redan efter 12 även om man själv insjuknat eller inte än. Därför blir det igen handbollsträning för mig idag trots att jag är frisk :S Känns skumt. Men det blir en sväng till gymmet istället. För där gör det inget om jag smittar folk ;-) haha!

Och ifall någon är intresserad så letar jag efter Lexington sängkläder just nu. Dyrt som fan är det också. Någon vänlig jälv därute som vill ge mig detta? Inte det nä... Födelsedagspresent kanske? haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback