GP och facebook gå i graven vafan!

Städa? Nä varför? Ska ju ändå flytta om två veckor ;-) I fredags inhandlade jag en badrumsmatta och en tandborsthållare.
Så nu har jag:
Vinglas
Vinställ
Vinöppnare
Badrumsmatta
Tandborsthållare

(sedan har jag ju världens bästa säng, ett PS3, Dvd, hyllor, garderob, byrå, spegel och en LCD 37: a m.m också. Det är bara det att det inte låter lika patetiskt om jag skriver dit dom sakerna med...)


Ibland vill man bara lägga vissa saker bakom sig och aldrig någonsin mer tänka på dom. Det är dock svårare när man blir påmind i typ GöteborgsPosten och på Facebook. Det måste ha vart bättre förr, fan...

Fast det är ju kul när det står bra saker om oss i Gp iaf... :D


Kommentarer
Postat av: Karin C

Vad är det du blir påmind av i GP och på facebook?

Gick bussresan bra igår?

Kramar

2009-02-15 @ 17:36:38
Postat av: Sara

Tell ya on facebook ;-) Ingenting för allmänheten, haha!!!

2009-02-15 @ 19:56:31
Postat av: FridaBj :)

:O Vad står i tidningen ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback