Gudmor till Freja <3

FREJA ÄR FÖDD!
Camilla är mamma! Billy är pappa. Ann är mormor. Kent och "mormor" är gamlemorfar och gamlefarfar. Och jag är gudmor. Jag älskar fan den ungen innan jag ens hunnit träffa henne. Jag älskar er Isaksson/Andersson. Ni är bäst! All lycka till er...


Billy och Camilla ni kommer bli världens bästa föräldrar och Freja kommer bli min ögonsten alla tider.

Sedan Frida så gäller den där "se men inte röra-regeln" endast dig. Jag får röra hur jäkla mycket jag vill :D HAHA!!!

Och just det ja! Drömmar man inte vill ska slå in ska man berätta om så därför berättar jag härmed för hela internet att jag har drömt två mardrömmar de senaste två nätterna. Den första var om killar jag absolut inte vill ha kontakt med idag. Kommer inte ihåg drömmen så bra nu men vet att jag tänkte att detta verkligen inte får hända när jag vaknade. Inatt drömde jag att jag blev kickad. Så nu hoppas jag inte att dessa drömmar ska slå in. Så gör dom säkert det bara för att nu liksom. "peppar peppar"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback