INRE RIKEDOM

Min mor har tagit fram en bibeltjock bok till mig som hon tycker jag ska läsa. Den heter INRE RIKEDOM Vägen till självkänsla, glädje och harmoni. Boken är indelad i kapitel på så sätt att man läser ett kapitel för varje dag på året. Det finns alltså 365 stycken kapitel liksom året har dagar i boken. Tyvärr har det ju redan gått en månad på det nya året så nu är det ju antingen försent att börja eller så måste jag läsa ikapp massa kapitel och det vet ju alla som känner mig att det tar tid att läsa när man heter Sara. Så om jag ska läsa ikapp lär det ju hinna bli år 2010 innan jag är färdig med januari och då kan jag ju lika gärna börja med första januari 2010 och läsa den i ordning som man ska. Säkrast att vänta till nästa år med boken känner jag. Bokhyllan nästa för dig lilla (läs: feeeeta) bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback