Jag mår bra! Jag är inte förkyld!

Vet ni vad det bästa med tanken på att gå i skola till hösten är!
Det är att jag kommer ha rutiner i mitt liv. Jag kommer bli tvungen att gå upp på morgonen och lägga mig på kvällen. Jag slipper krångla med att jobba nätter, sova dagar, sova länge, vara uppe sent, a ni fattar. Jag får nog dock räkna med några sådana månader till, men det gör inget med tanke på att jag vet att till hösten kommer det bli en förändring. Inte för att jag mår dåligt av att ha det som jag har det nu, men det ska ändå bli skönt med rutiner. Jag kommer ju in på skolan, det är jag nästan säker på men jag måste bara läsa till matteB först. Och just nu pluggar jag ju upp matteA. Funderar på att hoppa av skiten, är ju trots allt godkänd, och gå på matteB för den måste jag vara klar med innan sommaren om jag ska komma in. Hmm, mycket att tänka på. Men det löser sig. Nu ska jag mejla min mattelärare om mina ideér och sedan göra mat.

Föressten är jag typ sjuk. Det sitter i hals och näsa fortfarande. Blir lite orolig men vad fan ska man göra? :s Det är bara att ignorera. Ljuga lite för sig själv, som Emilias pappa en gång sa till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback