magsjuka...

Nä, någon hypokondriker är jag då inte i alla fall. Det visste jag ju sedan innan men man tycker ju oftast att man mår illa bara man pratar om magsjuka så. Har spytt hela natten... Mer än vad ni ville veta ha! Ett klokt beslut av min tränare igår att ta det säkra före det osäkra. Tänk om jag gått dit igår, då hade typ alla legat och spytt på torsdag när vi möter Kroppskultur. Sedan kan jag ju berätta att jag har sjukanmält mig från jobbet imorgon. Det är första gången på två år som jag är sjuk ifrån jobbet. Har aldrig behövt sjukanmäla mig tidigare...

Nu ska jag se vidare på Vänner. Rätt spännande mellan Chandler och Monica just nu. Men jag förstår henne. Jag hade inte heller bangat Chandler. Och hon är ju klart den snyggaste av tjejerna i serien med. Kan inte fatta att alla tycker Rachel (Jennifer Aniston) är så fräsch. Hon ser ut som en häst. Förstår att Brad Pitt bytte ut henne mot Angelina Jolie.

Helt klart bästa när man är sjuk. Serier samt glass och godis. Synd bara att det nog skulle komma upp igen om jag försökte mig på det.  Fan det var länge sedan jag var sjuk. Nästan så man kan tro att jag behövde det för att stressa av och komma bort lite. Fast det ville jag ju såklart inte. Haaandbollen ju??? Jobbet skiter jag i ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback