Mår illa! Är det en inbillning?

Inbillar jag mig att jag mår illa eller är jag påväg att få magsjukan?

Idag har jag vart i shoppartaget. Kom ju på att jag behöver en del saker till flytten nästa vecka. Har endast handlat sådana där tråkiga saker. Bla. Duschdraperi, badrumskrokar, tvål, rengöringsprodukter, tvättorkställ, tvättkorg, plastbunkar, skärrädor, golvmopp och spann, påsklämmor, durkslag, decilitermått, tillbringare, soppborste, disktrasor, tvättmedel osv.

Föressten, från och med idag bojkottar jag Blondinbella, Kenza, Kissie m.f. Droppen var när jag läste på Bellas blogg att hon spenderar nästan 100 000 på att fika under ett år. 250 kronor om dagen!!! Pengar som hon tjänar på oss som läser. Smarthet i alla ära men jag börjar fan tycka det är äckligt. Så från och med idag ska jag aldrig mer besöka dess bloggar som jag annars brukar kolla flera gånger om dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback