Metal Town

Du vet nog vem! ;) om Du får aldrig veta:
Man ska aldrig säga aldrig, vill man tillräckligt mycket så löser det sig nog ;)!
Kommentar på inlägget under.
Är jag helt bakom :S Vem och vad menas???

Jag fick lägenheten! Ska dit med papper och skit på tisdag nästa vecka så flyttar jag inom några veckor. Underbart!

Slipknot kommer till MetalTown ´09. Men jag ska ju till Hultsfred. Fast det är ju inte samtidigt och jag bor ju i Gbg så det är ju bara att gå och se dom. Men Englund jag håller lite med dig. Det är inte jättebra band som kommer till Småland.


Kommentarer
Postat av: Emma

wtf bangar du hultan nu eller????!!!!!!

Postat av: Saga

WOW!!! Grattis Sara! Underbart med lägenheten :D:D

2009-02-13 @ 07:37:29
URL: http://sagaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback