Mitt i all kaos får jag den roligaste kommentaren

Det känns bra och se hur strukturerad och välorganiserad du är!! Det är väl nu som man förälder känner att ja, nu är hon verkligen mogen för att flytta Hemifrån...ICA-Kassar kan nog funka!! Bilen är i alla fall fixad tills på Måndag och farfar kan hjälpa dig att köra om du vill.
Ses på matchen. Kram pappa

Bästa och roligaste kommentaren jag någonsin fått tror jag. Pappa, jag kan ju säga att det är smått kaos just nu. HAHA! Inte visste jag att jag hade sååå mycket kläder och sååå mycket skor. ICA-kassarna räckte visst inte. Hmm...What to do??? Och hur ska vi orka flytta sängen? och hur fan ska vi flytta TV:n utan att den går sönder.

Organiserad ja! ;-)... Mamma ringde och fixade en hemförsäkring igår med. Inte ens det fixar jag. Han på Folksam undrade vad jag hade för saker och så. Mamma svarade: "Jo men hon har ju miljontals dyra kläder, en sådan där rätt stor platt TV , dvd, laptop och ett sådant där Playstation" Den nyfikna gubben på försäkringsbolaget hade då frågat om jag hade PS1 eller 2!!! Jesper säger att det bara är för att jag är tjej. Tjejer har nämligen inte PS3. Diskriminering! 

Nä bu får jag fortsätta packandet...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan inte annat än att skratt och önska dig lycka till med din flytt.....Kramis

2009-02-28 @ 12:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback