Och så är jag hemma ett dygn senare som vanligt...

Det senaste dygnet har spenderats till stora delar på jobbet men även hemma hos Milla med henne och Sandra med hemlagad thaimat. Me like! Vi såg "drömfinalen". Visste fan att Frankrike skulle vara starkare men inte trodde jag att det skulle avgöras så sent in i matchen. Fan, jag som är ett Kroatien och Balicfan. Det är en tung kväll för mig. Åkte till Sheila och hämtade mina "stuffs" som jag glömde där häromkvällen. Blev kvar på lite pepp/klagotalk. Mycket givande. Ungefär lika givande som samtalet mellan en nyväckt Sara och en full Sheila inatt. Sådana samtal får man mycket ut av ;-) Haha, nä skämt åt sido. Myskväll helt enkelt, med lite för mycket chocklad dock. Sandra och Sheilas fel. BARA!

Kolla här vad som kom upp för "gamla" bilder på facebook nyss. Bättre sent än aldrig :D


Jag och "Snusarn". Yeah!


Ojojoj... Orättvist ;-)


Äppeljuice såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback