Ofta jag bryr mig...

...fast kanske lite ändå. Tänkte typ "Gött! Det blir bra, bara jag får flyttat". Men så kommer mamma "å så kan du göra så" "å så kan du köpa en sådan" "å så får du lösa det smart" "å vilken färg på soffa ska du ha?" osv. så nu är jag fan lite sugen på inredningen också, vilket jag typ struntade blankt i från början.

    
Gaaadh, vad mycket jag måste köpa inser jag. Men jag har dock lite saker. Jag har följande:
*Ett vinställ
*En vinöppnare
*Vinglas
Hmm...? Hur kan jag ha samlat på mig allt detta på 20 år? Det är nästan skrämmande ändå.

Behöver jag säga att ni kommer se ytterst lite färg hemma hos mig? Ska ha genomgående vitt. Ev. lite röda detaljer i badrummet ;-) tjuuusigt... Funderar även på om jag ska vara modig och ha ett svart (se ovan) soffbord och eventuellt liiiiite, liiiite rosa detaljer i "vardagsrummet". Den som lever får se. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback