Onsdag 4 februari 2009

Gör mig frisk
Ny dag- nya möjligheter... Tänk att just denna dag aldrig kommer tillbaka. Det gör ingen dag. Därför borde man faktiskt göra det bästa av varje dag som kommer och går. Men det är inte lätt alla gånger. Idag har jag nämligen ont i halsen. Det var det jag ville ha sagt ja. Varför ska man alltid få ont i halsen någon gång under vintern? Och vi har två viktiga matcher på lördag. PANIIIIK! Men idag är det onsdag och vår "egen-tränings-dag" men vi fick ta ledigt om vi kände oss slitna. Jag känner mig inte sliten, hade tänkt både springa och gymma idag men så vaknar jag typ sjuk. Typiskt. Vilar nog idag så ska ni se att jag är frisk imon ju :D Mycket apelsiner, vitlök och grönt te så löser det sig...
Sedan har jag fruktansvärt ont i magen också. Så nu vet ni hur min hälsa ligger till idag utifall det fanns någon intresserad därute. Kanske har en stalker som vill veta allt om mig. Som hon den där du berättade om igår på träningen, Frida ;-) Rätt kul endå.

Håll tummarna för mig
Sedan kan ni ju passa på att önska mig lycka till för ikväll ska jag kolla en lägenhet som jag verkligen hoppas är bra. Den ligger grymt med tanke på jobb, Heidhallen (börjar älska den hallen. Lycka :D), gymmet, skola, hav, mammas jobb, pappas jobb, stan, you name it! Kan cykla vartsom typ. Men oavsett om det blir denna lägenheten eller inte så ska jag flytta inom snar framtid. Älskar vårt underbara hus, trädgård, pool, område, närhet till havet, skogen (okej, det lät bara bra att nämna den) och allt det där men jag måste  in till stan fan. Det är ju där jag har allting. Jobb, handboll, mycket av vännerna osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback