Söndagsnöje

Just nu roar jag mig med att läsa handbollsbloggar. Eller bloggar skrivna av handbollsspelare är det väl, rättare sagt. För de flesta verkar även om man inte kan tro det, ha liiiite liv utöver tiden som spenderas i hallen också. Tur är väl det. Jag fck alltid höra av min ungdomstränare Mats att "Sara, du kommer dö i en "handbollshall" Jag tvivlar inte på det men man måste ibland tänka på något annat för att orka också. Men igår var det roligt. Mycket roligt :D

Här är lite länkar på personer vars bloggar jag läst nu:
Personliga favoriten var Sofia i IVH (första länken).

Sofia, Västerås www.iabo.blogg.se
Baldesjö, Kroppskultur www.baldesjo.blogg.se
Larhom, Aalborg www.rostenfrangolvet.blogg.se
Hagman, Skuru www.hagman.devote.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback