T-Tema

Måndag, nya möjligheter... match ikväll. Upp med humöret!!! Men jag har såååå jävla ont i magen och känner mig sjuk pga. det. Det är fan hårt att vara tjej, I tell ya! Sedan är jag nervös för matchen ikväll.

Nu håller jag och Emma på att köpa Hultsfredbiljett. Takida kommer, The Killers kommer, Timbuktu kommer. Undrar om de har något "T"-tema på årets festival.


Och så hoppas jag på den där jäkla lägenheten nu idag. Hoppas, hoppas, hoppas. Hoppas lite med mig va ;-)

Städa, packa, tvätta, laga mat, skriva min försenade timlista, räkna matte... Allt står på in akuta "att-göra-lista". Lockande? Inte ett dugg!

Kommentarer
Postat av: sofia

Spännande va e det för någon lägenhet?

2009-02-02 @ 16:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback