ungefär som _ _ _ _ _ _

Varje ledig morgon brukar jag sätta på datorn och läsa lite bloggar. Detta gjorde jag även idag. Klickade mig in på en blogg som jag aldrig tidigare besökt. OMG, säger jag bara. Ibland önskar jag fan att jag kunde skruva tillbaka tiden tills det att jag var femton år och göra om mig till den där suuuperfjortisen som jag aldrig var. Brun utan sol, foundation, mascara i massor, vita läppar, färgade linser, lösögonfransar, dåliga hårförlängningar, Canada goose väst i färgen beige, tiiighta jeans eller varför inte leggings?, push up med typ 20 inlägg i, samt ett ordförråd som är lika med typ, oookej, schteeek och. Sedan skulle jag även puta med läpparna på varje bild, visa en 7,0:a och hålla i en cigg. För vet ni vad! Om jag hade gjort detta och bloggat om mig själv så hade jag tjänat cirka 50 000 i månaden på det. Världen är sjuk...


Kolla ändå! Jag hade ju potential. Varför tog jag inte tillvara på min fjortistalang???
Stort misstag!

Nä nu är det dags att packa väskan till gymmet och träningen. Jag menar, man tjänar ju ungefär samma pengar på att vara handbollsproffs som dessa snorungar i leggings gör, så varför inte försöka mig på det istället. Hoppas ni vuxna människor ser det ironiska i detta inlägg för 15-åringarna i leggings lär inte göra det...


Kommentarer
Postat av: FridaBj :)

haha :D så jävla kul!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback