Up and go

Efter X antal koppar grönt te, X antal apelsiner, två råa vitlöksklyftor, en liter Brämhults apelsinjuice och två paket med halstabletter så känns faktiskt min hals bättre. Ska dock våga säga att jag inte är med på löpningen idag. Usch hatar sånt. Man känner sig så klen. Men man ska faktiskt inte träna med ont i halsen och ska man endå göra det (don´t  try this at home) så kan man ju åtminstone skippa löpningen i snövädret ute.

Stor chans att jag får lägenheten. Vill egentligen inte snacka här i bloggen ifall det inte går vägen men jag kan inte låta bli. Det kommer gå bra. Jag kommer få den och då börjar jag flytta om tre veckor då jag får nycklarna den sista februari eller första mars. Åååå, ska bli så sjukt härligt! Ska väl börja med att måla om lite och så, sen får vi se när jag flyttar in. Kommer underlätta sjuuuuukt mycket! Längtar... Nu måste jag köra till mina Askims- och Järnbrottshoods som jag även snart bor i och inte bara tillbringar 16 timmar per dygn (som nu) i.

:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna för att du får lägenheten..kram

2009-02-05 @ 17:48:24
Postat av: Saga

Grattis :D du får komma å hälsa på mig någon dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback