2008- ett riktigt bra år!

Orkade verkligen inte uppdatera igår. vilket jag nästintill lovat. Hade ju bestämt mig för en lugn nyår, vilket det var tills jag kom fram och hade parkerat i Jennifer och Tobias garage och lagt nycklarna på deras byrå i sovrummet. Ölspelet startade nästan direkt och min bil fick gladeligen stå kvar i garaget till dagen efter. Mycket trevlig förfest och tolvslag. Mindre trevligt att typ frysa ihjäl i väntan på taxi in till Avenyn. Vi kom i alla fall in till stan men väl där orkade jag och några till inte med köerna och folket och kylan så det blev ingen utgång. Ramlade in på jobbet dagen efter iklädd nyårsoutfiten, samma smink och oborstat hår men som tur var var det en lugn dag. 

2008 var faktiskt ett riktigt trevligt år måste jag säga. Det började ju med en slappisdag hemma hos Billy den första januari. Det var på den tiden då Billy och Camilla festade och inte var gravida och sånt ;-) (känn piken Milla ;-) Nä men jag kommer vara den stoltaste gudmodern alla tiders, tro mig :P)

I januari spelade jag mitt livs sista ungdomsSM-steg med Aranäs i Helsingborg. Steg fyra kom vi till, vilket endå är helt okej.



Sedan hade vi ju Billys 20årsfest i februari.


Och mitt beslut att byta klubb i april. Jag har saknat mitt gamla lag såklart men jag stortrivs nu och har inte ångrat mig en sekund.



I april åkte vi också på avslutningsresa med Aranäs dam och herrjuniorer till Tyskland för Bundesligamatch och fest.



I april och maj pluggade jag dag och natt för att klara slutbetygen.

I maj var det även dags för balen. Där jag och Sebastian helt klart måste varit de snyggaste paret.

Den fjärde juni tog vi studenten. Vilken jävla dag! Nästan alla säger att studenten är bästa dagen i livet och jag kan bara hålla med, trots att jag saknar min klass och skolan nått enormt.

En vecka senare åkte vi på avslutningsresa till Bulgarien. Skitland men väldigt trevligt sällskap och det blev en bra avslutning på vår tid tillsammans.

I somras var jag och bror min och kollade Bruce Springsteen. Upplevelse.


Vi klarade inte att vara utan varandra särskilt länge och snart var det dags för reunion med klassen.

Orkade med typ en utgång i somras med all träning och det blev Berså med Nathalie och Sheila.

Jag var ledare på Kempa hanbollskola som Aranäs arrangerade i augusti.

I början av försäsong2 åkte vi till danmark och Nordic Open med laget. Kammade hem lite prispengar till och med tror jag.

Under hösten har det varit inkilning i Heid. Jag blev bortgjord som fan, men kul var det :D

Halloweenhelgen blev riktigt lyckad med middag hos Nathalie på fredagen och fest och utgång på lördagen.

Nån vecka senare var jag i Gislaved och såg Takida. Trevligt...

Julen jobbade jag sönder men juldagen bjöd på utgång. Blvd, vilket var okej.

Nyår blev ju som sagt lyckad :D
Och nu är det nytt år och nya möjligheter. Har redan lite planer och saker jag måste se till händer.
Gott nytt 2009!

Kommentarer
Postat av: milla

jag älskar dig med sara :D

2009-01-02 @ 18:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback