2009 here I come!

Fick höra idag att jag är alldeles för snäll. Tror min arbetskamrat har alldeles rätt. Men nu är det slut på det. 2009 ska bli mitt egoår. Ska bara bry mig om mig själv, mina vänner och min familj. Dom som betyder för mig och det som betyder för mig. Jag är rätt bra på att spela handboll men iår ska jag fan bli GRYM! Ger alltid allt, men iår ska jag försöka ge ännu mer! Jag är redan rätt snygg, men ska fan bli ännu snyggare iår med träning, hår och naglar. Ytlig jag veeet. Men jag är lite sådan. Jag har rätt bra betyg från gymnasiet men ska höja även dessa. Ska försöka börja plugga. Ska bli något! Ska bry mig mer om mig själv. Inte sätta mig i massa dumma sitser, som jag är så bra på. Ska inte trassla in mig i en massa skit.

Detta är lite abstrakta mål för 2009 men mitt allra största löfte är att jag ska bli ärligare och rakare. Jag ska säga vad jag tycker mer än vad jag redan gör. Jag brukar aldrig ljuga om vad jag tycker men ska fan stå upp mer för mina åsikter. Och framförallt ska jag vara tydlig i allt jag tar mig för eller faller framför mina fötter.

Sedan har jag bestämt mig för att antingen gå och köpa en dyyyyr  jacka eller ett playstation3. Vilket tycker ni jag ska satsa på??? PS3 va???

(Går fortfarande inte att lägga upp bilder...)

Kommentarer
Postat av: sofia

2009-01-03 @ 21:40:25
Postat av: sofia

Ja du verkar veta vad du vill med detta året. Lycka till.Ps skall nog tänka som dig..

2009-01-03 @ 21:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback