Är jag hopplös på riktigt?

Sov till för en timma sedan. Alltså halv två, och då var endå mamma tvungen att komma in och väcka mig. Jag fattar inte hur någon människa kan sova så länge utan att ha somnat sex på morgonen eller vara sjukt bakfull eller ja, vanligt sjuk. Scary... Börjar tro att jag är hopplös på riktigt. Istället för att ställa mig att koka ägg och gröt, eller ta fram youghurten så satte jag på pastavatten och lagade lunch det första jag gjorde. Träningen börjar ju liksom om två timmar.
När ska jag växa upp?

Egentligen så borde jag göra det just i detta nu för jag ska gå och ringa en mäklare. det ni! Ge mig vuxenpoäng ffs! För mäklarsamtal och bostadsköp måste ge de högsta vuxenpoängen endå. Sen är det ju visserligen skillnad på att ringa en mäklare och att köpa ett hus... Men det är en start iaf!
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback