Bara tanken på att träna i Lexby får mig att tänka självmordstankar

(Först vill jag inleda detta inlägg med att skänka en tanke åt spelarna i Vallhamra som tvingas träna i Lexbyskolans idrottshall i Partille. Den ligger bakom allt strålkastarljus i Partillebohallen. Dess grannar är skabbiga radhus som ser ut som de är hämtade ur en rysk förort och hallen är så äcklig att man trippar på tå så fort man går in i den. Man tar inte i saker frivilligt och att sätta sig på toastolen är ett BIG NO!)

Så nu kan jag börja mitt inlägg. Jobbade natt med Shiee... Alltid lika trevligt. Åkte ut till Lexbyhoodsen och vi tog hem en promenadseger. 26-13 tror jag matchen slutade. Åkte sedan direkt till jobbet och körde ett pass på fem timmar. Nice, nice...

Sedan har ju allas våra Sveriges handbollsherrar vunnit sina två första matcher i VM också. Kuba och Sydkorea, känn er slagna! Mohaha...

Och sedan kan jag ju berätta att jag funderar på om denna blogg ska gå i graven.....

                Nu blev ni allt rädda va? ;-) Nä, men jag funderar på att byta till någon av blogg.se: s konkurrenter. Tycker nämligen detta suger. Det går typ inte att ladda upp bilder längre och allting laggar. Sedan tror jag också att nån annan kanske uppskattar mina oerhört innehållsrika och fyndiga inlägg mer än blogg. se också. Här har man ju redan en stämpel liksom ;-) Oooh, I´m a real blogger.... Naaaaat... (appropå mitt avslutande ordval så berättade min otroligt uppdaterade fjortislillebror att "naaat" är så år 2008. Så jag får nog för en gång skulle lita på honom. Det låter ju faktiskt förjävligt...)

Stay chill...

Kommentarer
Postat av: ida. ^^

om du ska byta blogg sida så kan jag rekommendera devote.se

jag har en blogg där och det är jättebra! ;)

kram :)

2009-01-21 @ 18:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback