Bytt, bytt kommer aldrig igen.

Klar att åka och möta upp på gymmet. Sedan blir det till att åka till Aranäs och flickor 95 där för att vara med på deras träning. Har lovat det länge nu och känner att jag faktiskt får ta mig i kragen nu när jag inte jobbar och åka dit. Alltid kul att komma hem på "hemmaplan" igen.



Igår var en otroligt mysig dag! Först fika med Emma och Kristoffer F på Karma. Kul att träffa killarna i klassen man inte träffat på länge. Sedan lite strosande i affärer i innerstan. Var bland annat inne i sexshopen (min kära väninna hade ett ärende, för tro inte att jag skulle erkänna något sådant i bloggen). När vi var där inne går ett svagt bekant ansikte förbi utanför och ser rakt in på mig. Kan först inte placera personen i fråga men efter en stund kom jag på att det var en kille från i somras som försökte sig på en jäkla fuling. Vi var på en temafest. Temat var sport och jag hade en lagkaptensbindel på armen. Denna snodde han och använde hela kvällen. När jag sedan skulle hem lämnade han inte tillbaka den. Sur blev jag men istället tog han min hand och satte på sitt tjocka silverarmband runt min handled. Sedan snabbade han sig och sa "vi byter tillbaka imon ;-)" och gick därifrån innan jag ens hunnit protestera. Så där satt jag utan min kaptensbindel men med ett silverarmband istället. Jag tänkte till och lämnade armbandet till någon som jag visste var hans kompis. Hoppas han fick tillbaka det. Kaptensbindeln har jag då aldrig sett i alla fall. Denna kille var det som gick förbi! Tänk, världen är liten...

Rätt sött försök i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Saga

HAHAHAHA!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback