Gudmor till Freja

Camilla vet hur hon får mig på gott humör. Satt nyss på msn och beklagade mig för henne över mtt liv typ. Hon berättade då att jag snart ska bli gudmor! Det är en månad kvar ffs! Å vad jag längtar och å vad jag hoppas att allt ska gå bra... Åååå, ni fattar inte! Jag ska bli gudmor! Gudmor, gudmor, gudmor. Jag kommer typ få barn om en månad! Det är galet! Riktigt galet!

Jag älskar dig Milla och jag älskar a typ Billy :D Han är jävligt bra må jag säga. Jag älskar er i vilket fall!

You and me babe <3

Kommentarer
Postat av: milla

jag älskar dig med, o det ska bli så roligt o mys med dej som gudmor, världens bästa kommer du bli =) thhihi

2009-01-09 @ 17:22:02
Postat av: Sandra

Får jag vara vice gudmor??:P Eller kan jag bidra med nåt annat, typ ta hand om den lille när det skitit sig för henne socialt??:P Jag ska ju bli socionom nu:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback