Kärleksförklaring till Kanye West

Okej, återigen är jag nog lite ute men måste dock göra en kärleksförklaring till Kanye West och hans album från 2008, 808´s And Heartless. Är bland det bästa jag hört. Har alltid förkippat honom med "niggadunk", R&B och hiphop men det senaste albumet är fantastiskt! Om jag var lite mer kunnig, intresserad och talangfull så hade jag lätt gjort en stor musikal med alla låtarna på det albumet. Det är inget dunk i dem alls, bara dramatik typ. Oj, nu är jag ute på djupt vatten då detta inte är mitt ämne men jag ÄLSKAR hans 808´s And Heartless.

Har försökt lägga in hans live-spelning från Singapore där han gör Pinoccio Story sjukt bra. Lyssna på den två gånger och ni är kära sedan.  Mitt nya beroende stavas Kanye West.

Våra svenska grabbar gjorde en bra match mot kroaterna. Kroatien är det land jag gillar bäst att kolla på egentligen. Sjukt härlig handboll. Balic is my man!

Kommentarer
Postat av: Laban

Du verkar ha skön musiksmak! =) Kolla gärna in min blogg med inspiration till ny och fräsch RnB-HipHop-Reggaeton! Lämna en kommentar ifall du gillar något så blir jag skitglad! Peace -uwantit.blogg.se-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback