Lilla bror

Min bror är rätt rolig må jag säga. Han är rätt speciell och fäller sjuka kommentarer. Sådär riktigt blonda  är de också. Ett exempel är när han för ett par veckor sedan utbrast "Lars Winnerbäck är ett geni!" Nehe Jesper? Har du redan upptäckt det bakom all din coola rockmusik? Eller när han imorse inspekterade min matchfrukost. "Ska du äta allt det där? Både omelett, smoothie, juice,en köttbullemacka och en valfri macka!" Vadå valfri? Jag var ju bara inte klar med den andra mackan. Och som om köttbullarna på den första mackan inte var valfria!
Eller denna! Jag upptäcker lite för många sugmärken på hans hals. Jag sa till honom hur osmakligt och fult det var men då påpekar han att det inte var så osakligt igår när det satt en fräsch brud på varje sida om honom och tävlade om det bästa sugmärket. Dagens ungdomar, jag säger då det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback