Naiva jävla blondin

Fuck you all! Fuck you all! Fuck you all! Man ska fan inte öppna sig för någon och man ska inte vara privat med någon, av den enkla anledningen att  man inte kan lita på personerna i fråga. Den enda jävla person på denna jord som du kan lita på är faktiskt dig själv. Kom ihåg det! Lita aldrig på någon annan än dig själv! Så jävla trött på allt skitsnack och allt skvaller. Speciellt när det får en själv att framstå som en total idiot. Spelar ingen roll vad som sagts eller inte, det handlar om moral och kamratskap. Man bryter inte förtroenden bara sådär. Men jag orkar faktiskt inte bry mig. Jag börjar känna mig van nu. Under mina 20 år har jag faktiskt lärt mig att jag inte borde ty mig eller förtro mig till andra och detta påverkar mig faktiskt inte särskilt mycket denna gång. Jag som idiot, eller inte, i andras ögon spelar ingen roll. För det spelar ingen roll vad andra tycker. För andra kan man endå inte lita på, I tell ya!

Sedan tycker jag att det är jävligt fegt att kasta sten i glashus. Det var bara detta jag ville säga, för stunden. Kommer gladare och positivare inlägg senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback