Snusklubban har sett sina sista dagar. Utrotningshotad???

Allvarligt talat! Jag blir så förbannad! Snusklubban måste ju vara världens bästa uppfinning. Den finns i två storlekar. Har man tillräckligt mycket tid så kan man äta en stor annars så nöjer man sig med en liten i bilen på väg mellan två ställen. Den stillar saltsuget perfekt efter en träning och är perfekt att ha tillhands då det blir kris. Sedan är de ju lite spännande också med tanke på att man aldrig vet hur mycket salt som finns i. Ibland har man riktigt tur och får en med massa salt i, då är lyckan fullbordad liksom.
Anledningen till att jag skriver detta inlägg är för att jag är orolig för snusklubbans framtid. På väg från träningen till jobbet stannade jag på flera ställen utan att de hade en enda snusklubba. Det var först på det fjärde och sista stället som jag fann mina älsklingar. Dessutom var killen på Shell råfräsch! Mörka ögon, mörkt hår, lite rocksnygg med läderband runt handlederna. Jag tackade honom så hjärtligt för att han räddat min kväll :D Funderade också på att bjuda med honom hem men så kom jag på att jag skulle jobba och hur hade det sett ut om han följde med mig på mitt nattpass. Sedan kom jag ju på att även han jobbade så den inbjudan får bli en annan dag för nu har jag hittat min stammisShell!




Englund! MAGGOT! skickat 2009-01-20 13:03:
Jag E KÄR I DIG   

Englund, sådana här offlinemedelanden är uppskattade när man loggar in på msn vid nattpassets start! Det började inget bra men du och Shellkillen har räddat min kväll :D Tacktack...Jag är kär i dig med! Och det ska bli jävligt kul att ses i helgen! Kyss! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback