Städning på g (för att sluta vara så nervös)

Ska nog sätta igång och städa mitt rum ordentligt. Är nervös för matchen ikväll.
Sävehof- Heid, Partillebohallen kl 19.00.
 Kom och hejja på oss!


Fick nu på morgonen iväg min H&M beställning med underkläder. Vinst...
Så denna bikini till vänster får ni nog se mig hänga på stranden i (eller vid poolen, så lat som jag är), i sommar. Leendet liksaså, hoppas jag :D
Nu är jag otroligt nöjd, måste jag säga. Oavsett vad alla säger så anser faktiskt jag att shopping kan liva upp :D Klart man blit glad av att handla!
Ska snart kolla igenom La redoute och Ellos med. Tror det fanns lite lyckorus i dom tidningarna också ;-) Bland annat en asful tröja, enligt min mor. Jag älskar dock den! Den är inte direkt stilren eller snygg men cool som fan och det finns en "måste-ha-känsla" över den. Gud, vilken materialist jag är då...Yeye...Ska kolla barnkläder också ju! Då är det okej att klicka lite till sig själv med ;-) (okej, det där var en dålig ursäkt. Det insåg jag när jag läste igenom inlägget).

Just det ja! Idag börjar högskolorna och det där tramset. Lycka till, Sheila, Sandra, Lina och EmmaE. Tänk vad smarta ni kommer bli! Och jag kommer fortsätta att förbli som jag umgås (tänk er jobbnivån, Sheila och Nathalie- den e illa alltså).

Nä, duschen kallar. Kan ju inte spela match med smutsigt hår. Det går ju bara inte!

Kommentarer
Postat av: Emma

Shnnnygg bekini liksom! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback