Ibland simmar jag ut på lite för djupt vatten och det resulterar i en del flummiga meningar...

(Hmm. Besviken och taggad! Kan man vara det på samma gång? Tror jag väljer att lära av allt just nu och ta till mig det på ett bra sätt. Nu lät jag precis som den där blonda Bellan men jag tror det är så man måste göra ibland. Som en vän sa: "stöka undan och gå vidare"...) Jag blev glad över ett "hej" idag som troligen betydde 1000 gånger mer för mig än för den andra personen, men det gav mig en känsla av betydelse.

Ojojoj, nu känner jag att jag flummar iväg och blir lite väl djup.
"Ute på djupt vatten" så att säga.

Tittade nyss in på facebook och hittade lite bilder som Saga taggat på mig från balen.
Måste säga att jag är jätteglad att jag gick med Sebbe. Det är fan att han har flickvän asså ;-) Tror jag råkade nämna det för honom på Blvd på juldagen också. Har också för mig att han då frågade: "Sara, hade du legat med mig om jag inte haft flickvän?" Har ett väldigt svagt minne av att jag svarade något i stil med "Självklart!" Smart Sara, mycket smart. Men förmodligen är det bara minnet som spelar mig ett spratt. Såklart jag inte svarade "självklart", det kan nog vem som helst intyga att jag aaaaldrig skulle göra! :D Jag menar, det var ju inte jag som masserade hans rumpträningsvärk på naturlektionerna eller så... Inte jag! HAHA...

Shiet, hur kom det sig att mitt "besvikenöverförlustenmot"sverigesstjärnorinlägget" slutade tillägnat Sebastian? Hmm, konstigt vad man ibland spårar ur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback