Jag litar inte på någon (med få undantag).

Jag jobbar på med mitt ego2009. Anledningen? Enkelt svar... Jag har helt enkelt gjort om samma misstag för många gånger nu. Jag är lite smått blåögd och naiv. Jag tror gott om ALLA i princip. Jag ser inte igenom människor. Jag har riktigt dålig människokännedom och tror att alla som jag vill väl också vill mig väl. MEN så är det INTE. Jag måste lära mig att se lite mer skeptiskt på personer. Inte lita på folk jag inte känner. 2009 kommer jag vara på min vakt för att inte bli besviken, sårad, lurad eller bestulen.

Det var bara en liten notis jag tyckte att ni kanske ska veta.
Idag har jag förövrigt vart hos läkaren. Smått besviken där men läkaren är väl kanske en av väääldigt få personer i mitt liv just nu som får bli ett undantag vad det gäller att lita på vad denna säger. Sedan lunchade jag med mamma på stans bästa husmanskostställe. Johan S tack för det tipset tidigare i höstas. Och så var jag och mamma inne i Ulrica Mässings allra första butik i den planerade kedjan Porthouse, på Kungsgatan. Där hittade jag mitt blivande vardagsrumsbord. Det kan vara bland det vackraste jag sett (om man kan kalla en möbel vacker) och jag ska ha det! Det var dyrt och jag vet fan inte vart jag ska ställa det tills jag flyttar men ha det, måste jag! Sedan att dom hade allt sänglinne och alla tavlor till mitt blivande hem är ju också lite kul. Jag vill inte ha hela mitt hem i New England/Lexingtonstil men vissa saker! JA TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback