Sara måste bli mer lätt på foten

Kollar Let´s Dance, men jag är ju inte med!!! Det var jag ju inatt senast. Drömde att Blondinbella hade brutit benet och så ringde dom mig och frågade om jag kunde ställa upp redan imorgon. Men självklart, skulle jag gjort det!...om det bara inte hade varit en dröm...

Måste bara ta upp en sjukt grym replik en i mitt lag fällde för säkert två månader sedan och som jag bara glömt blogga om, fasten jag tänkt det. Jag missade något skott och min tränare skrek: "Sara, var mer lätt på foten där!" Då kontrar Anna blixtsnabbt: "Det säger nog inte hennes pappa om ni frågar honom!" Så jävla klockren kommentar! Den tjejen är kvick må jag säga...

Nu är det laddning för Heid-Skånela och Team Aspero-Kärra, imorgon. Hejja oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback