Matteboken kallar!!!

Och så sitter man här på jobbet ikväll igen. Sucktar efter den där goda snusklubban som jag inte fick igår. Enorm besvikelse igår faktiskt...Har inte riktigt smält den förlusten. But life goes on och jag fick käka två ägg istället. Med KallesRANDIGA. Inget jag rekommenderar direkt.

Inatt SKA jag räkna matte, innan jag börjar slappa framför TV:n. Måste ta tag i mig själv som Degen skulle ha sagt. Annars kommer jag aldrig bli något mer än en halvdan förortsbrud med utväxt blondering och modet som var inne för tio år sedan med en unge på armen.

Sedan kommer dessa skönheter snart dimpa ner hemma hos mig tillsammans med lite annat.
Jag tror jag börjar bli en klicka-hem-saker-missbrukare...

Önska mig lycka till med matten! Livet?, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback