Jag köra Merca? Nooooowaaaay!

(Roliga saker mamma ringde och berättade för mig idag. Både vill och vill inte säga vad men jag väljer nog att hålla det för mig själv. )

Ali är min ängel. Han fick backa ut min bil på jobbet imorse då det var jävligt trångt. Vågar mig inte på sådant längre efter den lilla incidenten förra helgen.
Ali:
"Så gumman, btw kan du köra automat?"
Jag:
 "Tack så mycket darling, nä hurså? :P"
Ali:
"Nä, tänkte att du kunde köra in min bil på den nu lediga platsen"
Jag:
"NO NO NO NO! Tro inte att jag kör in din fräscha Mercedes på den trånga platsen! NOWAY"

Hehe...

Dags att kolla handboll. Sverige- Kuwait (stavning?) Johan Sjöstrand och Dalibor Doder var ju tydligen kungar. Missade ju matchen då vi själva spelade men man har ju hört ;-). Är ju lite smått "förälskad" i Sjöstrand sedan innan. Höll ju en gång på att köra av vägen i Kba när U21-landslaget var ute på en löprunda. Sedan är jag ju lite "småkär" i Jonathan Stenbäcken också och han startar idag :D Sedan har jag ju en liten "crush" på Palicka med. Hoppas han får spela i dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback