uttryckslös

Jag drömde inatt att jag vikte ut mig.
Bingo Rimér var faktiskt en riktigt skön snubbe och bilderna blev jäkligt bra. Sedan helt plötsligt var jag tillbaka till min bal i maj där jag träffade Zlatan...Sedan dömde jag också att jag drack vin innan träningen.  

Jag är ingen drömtydare men jag tror inte man behöver vara någon expert för att konstatera att det finns någon sort av verklighetsflykt här.

Föressten Emma! Jag älskar dig! Du är bäst! Gå in och läs hennes inlägg om "oss". Emma bland mina länkar.

Kommentarer
Postat av: Englund

Hmm bingo är enligt mig en tönt, har träffat han ute på en klubb när han kom fram till oss frågade hur läget var, han hade full joggingdress (ADIDAS MED STRIPES! säger väl allt!?) Han är säkert trevlig, men är nog i själva verket en riktig loooooossseeeeeerrrr!!!

2009-01-07 @ 20:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback