Vecka 2

Första hela veckan på det här året börjar idag. Jag saknar skolan så jag kan dö. Saknar mina få tjejer i klassen och alla mina killar. Saknar min baldejt Sebbe, min bulgariensovkompis degen, min "själsfrände" Friis, min rådgivare Hake, min gym och psykologkompis Bolli, min "kk" Nyrén och alla andra. Sandra och Camilla träffar jag fortfarande, vilket är skönt, annars hade jag nog gått under. När jag gick i skolan hade jag veckoplaneringar, men nu flyter dagarna bara ihop. En lördag är ingenting värt och jag vet inte ens om när det är julafton. Kanske ska börja med mina veckoplaneringar i bloggen igen för att få lite ordning på veckorna.
Vecka 2, 2009
Måndag:
träning 16.30- 19.00
Tisdag: jobb 07.00-14.00, träning 16.30-19.00
Onsdag: läkaren 11.00, träning 16.30-19.00
Torsdag: match mot Sävehof och Backa
Fredag: träning 16.30-18.00
Lördag: träning och lagfest
Söndag: ledig...

Kommentarer
Postat av: Frida, den lilla ;)

sara, match mot spårvägen, inte sävehof ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback