Återträff med mina älsklingar

På fredag blir det lite reunion med dessa gäng vad det verkar =) Kellan fyller 20 och det ska bli sjuuuukt galet och träffa dom! Vi levde, bokstavligt talat ihop i tre underbara år. Inga hämningar i den klassen för fem öre. 70 IG:n ihop under första året säger väl en hel del och att vi under resterande skolgång blev kallade för IG1b var nog inte så konstigt. Jag älskade verkligen den klassen. Människorna, lärarna och hela atmosfären. Det var kul att gå till skolan. Man kunde gå dit på dåligt humör men man kom aldrig hem med dåligt humör.
Vi var inte den smartaste eller coolaste klassen på skolan direkt men vi var galnast, det är ett som är helt säkert!

Vi fyra


och så tillsammans med våra guys då såklart <3

Ses på fredag, friends!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhhh, jag vill också vara med! Det e så j*vla typiskt att det krockar. Hoppas det blir snart igen så jag kan vara med.

2009-07-14 @ 12:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback