Det man inte har i huvudet får man ha i benen

så sant, så sant... Struntade i löptruren idag. Har tendenser till skoskav. Känns som en väldigt klen ursäkt men jag blir otroligt arg på mig själv om jag drar upp det mer och att det istället tar två veckor att läka. Så istället för löprundan drog jag till tha apothek för att införkaffa Compeed. Sagt och gjort. Upptäcker dock senare att jag inte ens fått med mig plåstrerna hem (hur svårt kan det vara att komma ihåg den enda sak man inhandlar) och fick åka tillbaka där de väntade i disken på mig =)

Det är så kul när man får reda på att folk fortsätter läsa bloggen. KarinC till exempel som kommenterat nu =) Saknar dig lite faktiskt...

Tyvärr ligger bloggen lite lågt just nu pga att jag inte har ngn dator. Bloggar när jag är hemma i Åsa. Ska dock köpa en ny i dagarna så håll ut gott folk!

Kommentarer
Postat av: Karin C

Saknar dig med! Men vi kommer ses till hösten. Jag går inte helt upp i rök. :-)

2009-07-16 @ 21:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback